Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
210 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 14:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
791:82-27 (1) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
Literatură (3535) |
SM ISO690:2012 MEREUŢĂ-GRIGORIEV, Vera. Monologul interior în arta cinematografică ca modalitate de a reda gândirea şi simţirea eroului. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2022, nr. 2(43), pp. 99-103. ISSN 2345-1408. DOI: https://doi.org/10.55383/amtap.2022.2.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(43) / 2022 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55383/amtap.2022.2.17 | ||||||
CZU: 791:82-27 | ||||||
Pag. 99-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Arta cinematografică utilizează diverse şi multiple procedee expresive, inclusiv cele preluate de la literatură şi teatru, unul dintre acestea fiind monologul interior. În film, de regulă, monologul interior este scurt, concis, ca o străfulgerare a minţii ce redă reflecţia asupra celor ce se întâmplă, poate reda un gând privind anumite consecinţe posibile sau nişte evocări… Căci scopul unui film nu este de a prezenta doar lumea acţiunilor şi pasiunilor personajelor, ci şi viaţa lor spirituală. |
||||||
Cuvinte-cheie cinematografie, film de ficțiune, regizor, personaj, monolog, viaţa interioară, cinematography, fiction film, director, character, monologue, inner life |
||||||
|