Programul de formare a referenţialului axiologic al elevilor din învăţământul primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
313 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 21:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015 (73)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
BICULESCU, Florina-Teodora. Programul de formare a referenţialului axiologic al elevilor din învăţământul primar . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 23-28. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664270
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455

Programul de formare a referenţialului axiologic al elevilor din învăţământul primar

Programul de formare a referenţialului axiologic al elevilor din învăţământul primar

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664270
CZU: 373.3.015

Pag. 23-28

Biculescu Florina-Teodora
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Articolul prezintă structura și conținutul ”Programului de formare a referențialului axiologic al elevilor mici”, realizat din perspectiva managementului școlar. Este vizată și formarea profesorilor din învățământul primar în domeniul educației axiologice. Programul urmărește descrierea etapelor de valorificare a experiențelor manageriale în scopul formării prin educație axiologică a referențialului axiologic al elevilor din învățământul primar.

The article presents the structure and content of the Program of the Axiological Referential of Primary School Pupils, made from the perspective of school management. It also aims to train primary school teachers for axiological education. The program aims to describe the stages of capitalization on managerial experiences in order to form the axiological referential of primary school pupils through axiological education.

Cuvinte-cheie
axiologie, valori, orientări valorice, educaţie axiologică, referențial axiologic,

axiology, values, value orientations, axiological education, axiological referential