Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-26 11:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
323.23:791(091) (1) |
Relația dintre popor și stat. Activități politice interne (167) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
SM ISO690:2012 ŞCLEARUC, Sorin. Propaganda vizuală și incursiune teoretică în studiul cinematografiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2022, nr. 10(160), pp. 41-45. ISSN 1811-2668. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7472964 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(160) / 2022 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7472964 | ||||||
CZU: 323.23:791(091) | ||||||
Pag. 41-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul articolului respectiv este de a scoate în evidență unele aspecte teoretice cu privire la propaganda vizuală, felul cum aceasta este folosită în produsele media și cum în cele din urmă aceasta a determinat o nouă direcție în științele umaniste – studiile cinema. În cele ce urmează intenționăm să analizăm, prin prisma lucrărilor de specialitate, de ce imaginea influențează atât de mult percepția umană și cum propaganda vizuală este utilizată în televiziune și film. Având în vedere amploarea acestui fenomen în era televiziunii, vom trece în revistă și apariția studiilor cinema, al căror obiect de studii sunt produsele cinematografice, scopul cărora nu este nimic altceva decât de a transmite un anumit mesaj și de a influența spectatorul lor. |
||||||
Cuvinte-cheie propagandă vizuală, imagine, studii cinema, film, televiziune, influenţă, persuasiune, visual propaganda, image, cinema studies, film, television, influence, persuasion |
||||||
|