Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
373 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 19:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.06 (121) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (119) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Natalia, GUŢU, Olga. Reprezentări sociale, practici profesionale și schimbări organizaţionale. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 86-90. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.15 | |||||||
CZU: 37.06 | |||||||
Pag. 86-90 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol vom analiza modul în care teoria reprezentărilor sociale poate fi utilizată în implementarea cu succes a schimbărilor strategice la nivel instituțional. Așa cum reprezentările sociale ghidează acțiunile și conduitele umane, investigarea reprezentărilor pe care indivizii le au cu referire la problematica schimbării ne permite să identificăm și posibile răspunsuri atitudinale și comportamentale la schimbarea organizațională planificată. |
|||||||
Cuvinte-cheie reprezentări sociale, schimbare organizațională planificată, instituții educaționale, social representations, planned organizational change, educational institutions |
|||||||
|