Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
384 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 21:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (57) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 PATRAŞCU, Dumitru. Unele aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 27-33. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.06 | |||||||
CZU: 378.091 | |||||||
Pag. 27-33 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol, se dezvăluie aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă: nivelul de competențe pentru dezvoltarea profesională; dezvoltarea carierei cadrului didactic; traseului de dezvoltare a omului ca subiect de muncă; ciclurile vieții omului; perioada/etape/stadii de profesionalizare; postulatele dezvoltării carierei profesionale; traseul și finalitățile profesionalizării cadrului didactic; programul, forme și modalități de formare continuă a cadrelor didactice incluse în traseul de profesionalizare; timpul estimativ pentru formarea continuă a cadrului didactic. |
|||||||
Cuvinte-cheie cadre didactice, traseu de profesionalizare, formare continuă, carieră, dezvoltarea carierei, timp, teaching staff, professionalization path, Continuous training, career, career development, time |
|||||||
|