Unele aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
384 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 21:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (57)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
PATRAŞCU, Dumitru. Unele aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 27-33. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470

Unele aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă

Some aspects of the professional track methodology of teaching staff in the continuous training process

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.06
CZU: 378.091

Pag. 27-33

Patraşcu Dumitru
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2022


Rezumat

În acest articol, se dezvăluie aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă: nivelul de competențe pentru dezvoltarea profesională; dezvoltarea carierei cadrului didactic; traseului de dezvoltare a omului ca subiect de muncă; ciclurile vieții omului; perioada/etape/stadii de profesionalizare; postulatele dezvoltării carierei profesionale; traseul și finalitățile profesionalizării cadrului didactic; programul, forme și modalități de formare continuă a cadrelor didactice incluse în traseul de profesionalizare; timpul estimativ pentru formarea continuă a cadrului didactic.

In this article, aspects of the methodology of the teacher professionalization path in the continuous training process are revealed: the level of skills for professional development; career development of the teaching staff; the human development path as a work subject; human life cycles; period/stages/stages of professionalization; the postulates of professional career development; the path and goals of the professionalization of the teaching staff; the program, forms and methods of continuous training of teaching staff included in the professionalization route; the estimated time for the continuous training of the teaching staff.

Cuvinte-cheie
cadre didactice, traseu de profesionalizare, formare continuă, carieră, dezvoltarea carierei, timp,

teaching staff, professionalization path, Continuous training, career, career development, time