Educația interculturală – o educație pentru viitor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
291 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 22:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (970)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
BERTEA, Iulian-Ciprian. Educația interculturală – o educație pentru viitor . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 46-49. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7270978
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455

Educația interculturală – o educație pentru viitor

Intercultural Education – an Education for the Future

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7270978
CZU: 37.015

Pag. 46-49

Bertea Iulian-Ciprian
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2022


Rezumat

Circulația internațională, migrațiile și căutarea permanentă a unui loc de muncă mai bun au determinat apariția unei noi provocări: comunicarea interculturală. În Europa, diversitatea este un fenomen tot mai pregnant, sistemele educaționale fiind expuse unor provocări majore precum multiplicarea limbilor de predare, recunoașterea și valorificarea, în educație, a identității și a moștenirii culturale a fiecărui elev, integrarea socială și inserția pe piața muncii. În articol propunem viziunea noastră de învățare a unei limbi străine prin studierea culturii corespunzătoare. Rezolvarea unor teme cu aplicabilitate practică ajută subiecții să își fixeze cunoștințele de gramatică și să înțeleagă că putem fi împreună chiar dacă provenim din țări și culturi diferite. Mâine – împreună.

International circulation, migrations, and a continuous search for better jobs have led to the emergence of a new challenge: intercultural communication. In Europe diversity is an increasingly significant phenomenon, and the educational systems are exposed to major challenges such as the multiplication of teaching languages, the recognition and valorization in learning of the identity and cultural heritage of each student, as well as social integration and entrance on the labor market. In our article we present our vision of learning a foreign language by studying the corresponding culture. Solving tasks with practical applicability helps the subjects to fix their knowledge of grammar and understand that we can be together even if we come from different countries and cultures. Tomorrow – together.

Cuvinte-cheie
educaţie, limbă străină, interculturalitate, respect, artă, comunicare,

education, foreign language, interculturality, respect, art, communication