Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1140 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-24 23:38 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de definire a CEE ca formaţiune profesional-personală integrativă a cadrului didactic. In: Revistă de știinţe socioumane , 2011, nr. 2(18), pp. 35-45. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(18) / 2011 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 35-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article highlights some of the assumptions defining the professional competence of the teachers concerning the environmental education in the primary school. Also, are listed the scientific and social arguments, showing the correlation of this new problem with the trends to modernize the education at the national and global level. |
||||||
|