Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1196 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 14:35 |
SM ISO690:2012 BOROZAN, Maia. Provocări actuale privind integrarea competenţelor emoţionale în standardele de formare a cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2011, nr. 1(17), pp. 3-10. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(17) / 2011 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 3-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents arguments regarding the predictive value of the emotional culture in social integration and successful adaptation to the professional domain, claiming the inclusion of the emotional competences in the standards of teachers‘ professional training. |
||||||
|