Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1158 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-09-15 16:09 |
SM ISO690:2012 BUSHNAQ, Tatiana. Integrarea tehnologiilor comunicative de predare – învăţare – evaluare a frazeologismelor engleze în învăţământul superior. In: Revistă de știinţe socioumane , 2011, nr. 1(17), pp. 112-118. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(17) / 2011 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 112-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents arguments concerning the value of the communicative technologies within the educational process. It deals with the way that the communicative technologies influence the study of the English language in general, and of phraseological units in particular, regarding the interactive approach aiming at developing communicative competence in English language. |
||||||
|