Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
317 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-01 19:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[005.6:614.2](569.4) (1) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Organizarea publică şi profesională a sănătăţii (877) |
SM ISO690:2012 DREIHER, Dalia. Procedee utilizate de spitalele din Israel pentru asigurarea calității serviciilor. In: Economica, 2022, nr. 2(120), pp. 101-111. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.120.101 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(120) / 2022 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.120.101 | ||||||
CZU: [005.6:614.2](569.4) | ||||||
JEL: I10, I15, I18. | ||||||
Pag. 101-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul cercetării este de a evalua procedeele utilizate de spitalele din Israel pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor medicale, siguranța pacienților, evaluarea experienței pacienților și îmbunătățirea condițiilor de muncă ale medicilor. Responsabilii spitalelor publice din Israel au fost rugați să completeze chestionare referitoare la toate aceste procese. Au participat 14 din 29 de spitale publice. Spitalele folosesc procedee similare în majoritatea activităților, în special, ședințe la nivel de conducere, comunicări între conducere și departamente în cadrul unor ședințe formale, comunicări prin e-mail sau reuniuni anuale privind planurile de lucru. S-a acordat mai puțină atenție monitorizării perioadelor de așteptare pentru procedurile medicale în ambulatorii, precum și gestionării condițiilor de confort ale cadrelor medicale. Mai puțin utilizate au fost rapoartele computerizate trimestriale și semestriale de monitorizare a serviciilor de sănătate la nivelul departamentului. Actualmente, se simte necesitatea înființării unui sistem digital general pentru implementarea unei abordări de calitate în spitalele israeliene. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea calității, servicii medicale, evaluarea experienței a pacientului, control al calităţii, eficienţă, acreditare, quality development, medical services, patient experience evaluation, quality control, efficiency, accreditation |
||||||
|