Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
403 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 23:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.018.43 (14) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 TROFIMOV, Victoria, CUTANINA, Natalia. Studiu privind activitateа online în condițiile pandemiei COVID-19: provocări pentru management și asigurarea calității. In: Moldoscopie, 2022, nr. 1(96), pp. 142-152. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.1(96).13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | |||||||
Numărul 1(96) / 2022 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.1(96).13 | |||||||
CZU: 378.018.43 | |||||||
Pag. 142-152 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul analizează oportunitățile și provocările asociate cu schimbările în muncă sub restricții în epoca pandemiei COVID-19. Scopul articolului este de a identifica limitările și problemele cu care s-au confruntat angajații și managerii atunci când lucrează de la distanță, inclusiv modul în care acest lucru a afectat calitatea muncii. Prezentul articol a fost elaborat cu asistența proiectului QFORTE și s-a acordat o atenție deosebită analizei activităților din sectorul învățământului superior în timpul lucrului la distanță în perioada pandemiei de COVID-19 și provocărilor de asigurare a calității proceselor care decurg din aceasta. Se concluzionează că, în ciuda faptelor care indică consimțământul angajaților atunci când se transferă la munca la distanță - parțial sau complet, este nevoie de cercetări suplimentare asupra impactului muncii de la distanță asupra motivației angajaților, asupra realizării de sine a acestora, calității muncii. Articolul explorează lucrări în domeniul studierii problemelor legate de munca la distanță, managementul, motivația și starea psihologică a angajaților. Autorii au folosit surse și studii efectuate în timpul pandemiei de COVID-19 și în anii precedenți, precum și în perioada „post-pandemie”. |
|||||||
Cuvinte-cheie COVID-19, pandemie, muncă la distanță, management, învăţământ superior, asigurarea calităţii, proiect QFORTE, COVID-19, pandemic, remote work, management, higher education, quality assurance., COVID-19, pandémie, travail à distance, Gestion, enseignement supérieur, assurance qualité, projet QFORTE, COVID-19, пандемия, удалённая работа, менеджмент, сфера высшего образования, обеспечение качества, проект QFORTE |
|||||||
|