Articolul precedent |
Articolul urmator |
398 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 12:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:378+616-036.21 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2600) |
Patologie. Medicină clinică (7000) |
SM ISO690:2012 BOLDUREANU, Daniel, BOLDUREANU, Gabriela. Provocările învățământului superior românesc în perioada de pandemie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 93-98. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.2, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:378+616-036.21 | ||||||
Pag. 93-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Perioada pandemiei a influențat hotărător modul de educație în învățămîntul superior din toată lumea. Scopul acestui studiu îl constituie analiza percepției procesului de învățământ on-line la nivelul studenților din cadrul Universității de Medicină şi Farmacie ”Grigore T. Popa” Iaşi, Facultatea de Bioinginerie Medicală. Cercetarea s-a realizat on-line prin intermerdiul platformei Microsoft Teams. Principalele concluzii pot constituti un punct de plecare la studii viitoare pentru a putea înțelege mai bine modul în care învățământul on-line și-a pus amprenta asupra procesului didactic din universitățile din România. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ on-line, universitate, pandemie, online education, university, pandemic |
||||||
|