Provocările învățământului superior românesc în perioada de pandemie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
398 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 12:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:378+616-036.21 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2600)
Patologie. Medicină clinică (7000)
SM ISO690:2012
BOLDUREANU, Daniel, BOLDUREANU, Gabriela. Provocările învățământului superior românesc în perioada de pandemie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 93-98. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.2, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Provocările învățământului superior românesc în perioada de pandemie

CZU: 37.018.43:378+616-036.21

Pag. 93-98

Boldureanu Daniel1, Boldureanu Gabriela2
 
1 Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr.T. Popa“, Iaşi,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 15 septembrie 2022


Rezumat

Perioada pandemiei a influențat hotărător modul de educație în învățămîntul superior din toată lumea. Scopul acestui studiu îl constituie analiza percepției procesului de învățământ on-line la nivelul studenților din cadrul Universității de Medicină şi Farmacie ”Grigore T. Popa” Iaşi, Facultatea de Bioinginerie Medicală. Cercetarea s-a realizat on-line prin intermerdiul platformei Microsoft Teams. Principalele concluzii pot constituti un punct de plecare la studii viitoare pentru a putea înțelege mai bine modul în care învățământul on-line și-a pus amprenta asupra procesului didactic din universitățile din România.

The pandemic period decisively influenced the way higher education was taught around the world. The purpose of this study is to analyze the perception of the online education process at the level of students from the University of Medicine and Pharmacy "Grigore T. Popa" Iasi, Faculty of Medical Bioengineering. The research was conducted online through the Microsoft Teams platform. The main conclusions can be a starting point for future studies in order to better understand how online education influence on the teaching process in Romania universities.

Cuvinte-cheie
învățământ on-line, universitate, pandemie,

online education, university, pandemic