Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.954.4:[339.138:338.48] (2) |
Psihologie (3475) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (822) |
Turism (537) |
SM ISO690:2012 LUCA, Tatiana. Creativitatea - componentă esențială a marketingului turistic . In: Relaţii internaţionale. Plus, 2022, nr. 1(21), pp. 63-67. ISSN 1857-4440. DOI: https://doi.org/10.52327/1857-4440.2022.1(21).07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relaţii internaţionale. Plus | ||||||
Numărul 1(21) / 2022 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52327/1857-4440.2022.1(21).07 | ||||||
CZU: 159.954.4:[339.138:338.48] | ||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Fiind preocupat de dezvoltarea marketingului turistic în sfera serviciilor, autorul prezentei cercetări a studiat modalitatea aplicării proceselor creative și instrumentele ce pot fi utilizate în acest sens, aspectele de marketing turistic care pot fi implementate pentru îmbunătăţirea domeniul turistic |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, marketing turistic, strategie creativă, dezvoltare |
||||||
|