Creativitatea - componentă esențială a marketingului turistic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
345 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.954.4:[339.138:338.48] (2)
Psihologie (3475)
Probleme generale ale comerțului. Piața (822)
Turism (537)
SM ISO690:2012
LUCA, Tatiana. Creativitatea - componentă esențială a marketingului turistic . In: Relaţii internaţionale. Plus, 2022, nr. 1(21), pp. 63-67. ISSN 1857-4440. DOI: https://doi.org/10.52327/1857-4440.2022.1(21).07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1(21) / 2022 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Creativitatea - componentă esențială a marketingului turistic

DOI:https://doi.org/10.52327/1857-4440.2022.1(21).07
CZU: 159.954.4:[339.138:338.48]

Pag. 63-67

Luca Tatiana
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2022


Rezumat

Fiind preocupat de dezvoltarea marketingului turistic în sfera serviciilor, autorul prezentei cercetări a studiat modalitatea aplicării proceselor creative și instrumentele ce pot fi utilizate în acest sens, aspectele de marketing turistic care pot fi implementate pentru îmbunătăţirea domeniul turistic

Cuvinte-cheie
creativitate, marketing turistic, strategie creativă, dezvoltare