Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
506 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 17:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.6 (21) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 CREȚU, Crina Florica. Anxietatea în perioada preadolescenţei. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 86-91. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.13 | ||||||
CZU: 159.942-053.6 | ||||||
Pag. 86-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările ce apar în perioada preadolescenței au un impact major asupra multiplelor planuri, cu deosebire asupra stării emoționale, imaginii de sine și personalității în ansamblul ei. Preadolescentul se simte adeseori debusolat, ciudat și neîndemânatic. Cu alte cuvinte, necorespunzător imaginii ideale. Acestea îi influențează felul în care se percepe, se înțelege și se judecă. De aici, mai este doar un pas în a se simți anxios, stresat și ușor de influențat. Stările de anxietate frecvente determină o imagine de sine inacurată, individul simțindu-se ca fiind diferit într-un mod negativ. Activitățile fizice realizate în această etapă a vieții sunt importante, întrucât modifică starea emoțională, imaginea de sine, dar și integrarea socială a preadolescentului. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate, preadolescenţă, schimbări, activități fizice, anxiety, Puberty, changes, physical activities |
||||||
|