Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
526 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015:7.0 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5936) |
SM ISO690:2012 COSUMOV, Marina, GUŢU, Emilian. Arta în dezvoltarea creativităţii și capacităţilor cognitiv-logice prin prisma educaţiei formale și nonformale.. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 44-51. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.07 | |||||||
CZU: 373.015:7.0 | |||||||
Pag. 44-51 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Modelarea personalității elevilor constituie un obiectiv major în activitatea oricărui cadru didactic. Articolul abordează rolul profesorului de instrument muzical în dezvoltarea creativității și capacităților cognitiv-logice la elevi. Se evidențiază rolul indiscutabil al creativității în dezvoltarea capacităților cognitiv-logice, având la bază atât investigația teoretică a surselor bibliografice, generalizarea teoretică, cât și analiza experiențelor pedagogicartistice. |
|||||||
Cuvinte-cheie elev, profesor, personalitate, capacităţi, creativitate, artă, muzica, cogniţie, logică, student, teacher, personality, abilities, creativity, art, music, cognition, logic |
|||||||
|