Arta în dezvoltarea creativităţii și capacităţilor cognitiv-logice prin prisma educaţiei formale și nonformale.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
526 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 17:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015:7.0 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5936)
SM ISO690:2012
COSUMOV, Marina, GUŢU, Emilian. Arta în dezvoltarea creativităţii și capacităţilor cognitiv-logice prin prisma educaţiei formale și nonformale.. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 44-51. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Arta în dezvoltarea creativităţii și capacităţilor cognitiv-logice prin prisma educaţiei formale și nonformale.

Art in the development of creativity and cognitive-logical capabilities through the prism of formal and non-formal education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.07
CZU: 373.015:7.0

Pag. 44-51

Cosumov Marina1, Guţu Emilian2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Colegiul de Arte ”Nicolae Botgros”, or. Soroca
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

Modelarea personalității elevilor constituie un obiectiv major în activitatea oricărui cadru didactic. Articolul abordează rolul profesorului de instrument muzical în dezvoltarea creativității și capacităților cognitiv-logice la elevi. Se evidențiază rolul indiscutabil al creativității în dezvoltarea capacităților cognitiv-logice, având la bază atât investigația teoretică a surselor bibliografice, generalizarea teoretică, cât și analiza experiențelor pedagogicartistice.

Modeling the personality of students is any teachear’s major goal in his activity. The article addresses the role of the musical instrument teacher in the development of students’ creativity and cognitive-logical abilities. The indisputable role of creativity in the development of cognitive-logical abilities is highlighted, based on the theoretical investigation of bibliographic sources, theoretical generalization, as well as the analysis of work experience.

Cuvinte-cheie
elev, profesor, personalitate, capacităţi, creativitate, artă, muzica, cogniţie, logică,

student, teacher, personality, abilities, creativity, art, music, cognition, logic