Aprecierea utilizării prezentărilor electronice de către profesorii de educaţie fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
162 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-04 11:52
SM ISO690:2012
PRODAN, Aliona. Aprecierea utilizării prezentărilor electronice de către profesorii de educaţie fizică. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 9(1), p. 16. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 9(1) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Aprecierea utilizării prezentărilor electronice de către profesorii de educaţie fizică


Pag. 16-16

Prodan Aliona
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 iulie 2022


Rezumat

As withotherstrategiesthatmaybenewtothe student, theteachershould model theuse of presentation software toensureitseffectiveusebystudents in theclassrom. Teachersshouldalsomake explicit therationale for each of thedecisionthei made in developmentanddelivery of thepresentation (tohelpstudents in theirowndecision-makingprocesses as theydevelop electronic presentations).

Cuvinte-cheie
image, software, disign, slide show, customsanimation, slidelayot