Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 SOLOVEI, Rodica, LESNIC, Victoria. Dimensiuni conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Studii de caz: proiectul de cercetare la Istorie și proiectul eTwinning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 79-84. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6722274 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6722274 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 79-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează unele aspecte conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Sunt evidențiate etapele realizării unui proiect și funcțiile acestuia, precum și avantajele implementării metodei respective în cadrul procesului educațional. În articol sunt prezentate modalitățile de elaborare a proiectului de cercetare la Istorie și a proiectului eTwinning. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, proiect de cercetare, proces educaţional, proiect eTwinning, project, research project, education, eTwinning project |
||||||
|