Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
508 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:81'25 (3) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Lingvistică. Limbi (5107) |
SM ISO690:2012 SOLOVEI, Victoria. Tehnici de traducere a unităților terminologice de tip abreviat din domeniul învățământului superior . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 48-51. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6698594 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6698594 | ||||||
CZU: 378.091:81'25 | ||||||
Pag. 48-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în evidență dificultățile de traducere a unităților terminologice de tip abreviat din domeniul învățământului superior. Sunt analizați factorii de care trebuie să țină cont traducătorul în alegerea tehnicii de traducere adecvate pentru asigurarea unei comunicări specializate eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie termen brahigrafic, acronim, siglă, tehnică de traducere, dificultate de traducere, brachygraphic term, acronym, initialism, translation technique, translation difficulty |
||||||
|