Rolul negociatorului în businessul turistic național și internațional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
367 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 21:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.852.013:338.48(100+478) (1)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90)
Turism (538)
SM ISO690:2012
JURAVELI, Tatiana. Rolul negociatorului în businessul turistic național și internațional. In: Economica, 2022, nr. 1(119), pp. 53-62. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.053
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(119) / 2022 / ISSN 1810-9136

Rolul negociatorului în businessul turistic național și internațional

The Role of the Negotiator in the National and International Tourism Business

DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.053
CZU: 658.852.013:338.48(100+478)
JEL: M1, M16.

Pag. 53-62

Juraveli Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Spiritul de negociator este calitatea necesară unui om de afaceri în vederea lansării afacerii și obținerii de performanțe. Obținerea de performanțe prezumă, însă,o consolidare a calităților și capacităților personale orientate spre dezvoltarea strategică a întreprinderii turistice. Dacă este să ne referim la businessul turistic, atunci, acesta, cu siguranță, nu face excepție de la această cerință. Fără o persoană pregătită și experimentată în domeniul negocierii afacerilor, este destul de complicat să se obțină niște rezultate benefice pentru întreprinderea turistică. În prezentul articol, autorul face o analiză a rolului negociatorului în demararea tratativelor aferente businessului turistic, caracterizând calitățile personale și profesionale ale acestuia

The spirit of a negotiator represents a necessary quality for a businessman in order to launch the business and obtain performances. Achieving performance, however, presupposes a consolidation of personal qualities and abilities, in order to be directed towards the strategic development of the tourism enterprise. If we are referring to the tourism business, then it certainly does not ignore this requirement. Without a trained and experienced person in the field of business negotiation, it is quite complicated to get some results, which are beneficial for the tourism business. In this article, the author analyses the role of the negotiator in starting the negotiations related to the tourism business, characterizing his personal and professionnal traits.

Cuvinte-cheie
negociere, negociator, personalitate, tratative, business turistic,

negotiation, negotiator, personality, negotiations, tourism business