Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
367 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 21:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.852.013:338.48(100+478) (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90) |
Turism (538) |
SM ISO690:2012 JURAVELI, Tatiana. Rolul negociatorului în businessul turistic național și internațional. In: Economica, 2022, nr. 1(119), pp. 53-62. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.053 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(119) / 2022 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.053 | ||||||
CZU: 658.852.013:338.48(100+478) | ||||||
JEL: M1, M16. | ||||||
Pag. 53-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Spiritul de negociator este calitatea necesară unui om de afaceri în vederea lansării afacerii și obținerii de performanțe. Obținerea de performanțe prezumă, însă,o consolidare a calităților și capacităților personale orientate spre dezvoltarea strategică a întreprinderii turistice. Dacă este să ne referim la businessul turistic, atunci, acesta, cu siguranță, nu face excepție de la această cerință. Fără o persoană pregătită și experimentată în domeniul negocierii afacerilor, este destul de complicat să se obțină niște rezultate benefice pentru întreprinderea turistică. În prezentul articol, autorul face o analiză a rolului negociatorului în demararea tratativelor aferente businessului turistic, caracterizând calitățile personale și profesionale ale acestuia |
||||||
Cuvinte-cheie negociere, negociator, personalitate, tratative, business turistic, negotiation, negotiator, personality, negotiations, tourism business |
||||||
|