Participarea Academiei de Muzică, Teatru și Arte Plastice la proiectul Compass în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
299 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-23 17:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.014.3(478)+374.7.091.313(478)+378.014.24(478:4) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
SM ISO690:2012
ROMAN, Ruslana, MORARU, Emilia. Participarea Academiei de Muzică, Teatru și Arte Plastice la proiectul Compass în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii . In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 4(41), pp. 135-143. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Participarea Academiei de Muzică, Teatru și Arte Plastice la proiectul Compass în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii

The Academy of Music, Theatre and Fine Arts participation in the Compass project in the context of lifelong learning

CZU: 378.014.3(478)+374.7.091.313(478)+378.014.24(478:4)

Pag. 135-143

Roman Ruslana, Moraru Emilia
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 18 martie 2022


Rezumat

Formarea profesională continuă a adulţilor este una din componentele principale ale oricărei instituţii superioare de învăţământ care, la momentul actual, a devenit o prioritate la nivel global. În Republica Moldova această dimensiune la fel reprezintă un obiectiv major, fi ind considerată cea mai sigură cale de formare a competenţelor necesare pentru dezvoltare personală, socială şi profesională pe parcursul întregii vieţi. În articolul prezentat se relatează despre conceptul „învăţarea pe tot parcursul vieţii”, în general, despre evoluţia conceptului dat în Republica Moldova şi despre activităţile proiectului internaţional „Către modelul universitar european de învăţare pe tot parcursul vieţii în Moldova (COMPASS)”– KA2 – Cooperare pentru inovare şi schimb de bune practici; număr de referinţă: 597889-EPP-1-2018-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP.

Continuing vocational training for adults is one of the main components of any higher education institution that has now become a global priority. In the Republic of Moldova, this dimension is also a major objective, being considered the safest way to develop the skills needed for personal, social and professional development throughout life. Th e present article reports on the concept of „Lifelong Learning”, in general, on the development of the given concept in the Republic of Moldova and on the activities of the international project„Towards European University Lifelong Learning Model in Moldova (COMPASS)”– KA2 – Cooperation for Innovation and Exchange of Good Practices; reference number: 597889-EPP-1-2018-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP.

Cuvinte-cheie
Comisia Europeană, proiectul Erasmus COMPASS, învăţare pe tot parcursul vieţii, învăţare formală, non-formală şi informală, formare profesională,

European Commission, Erasmus poject COMPASS, lifelong learning, formal, non-formal and informal learning, vocational training