Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
299 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-23 17:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.014.3(478)+374.7.091.313(478)+378.014.24(478:4) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
SM ISO690:2012 ROMAN, Ruslana, MORARU, Emilia. Participarea Academiei de Muzică, Teatru și Arte Plastice la proiectul Compass în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii . In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 4(41), pp. 135-143. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.014.3(478)+374.7.091.313(478)+378.014.24(478:4) | ||||||
Pag. 135-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea profesională continuă a adulţilor este una din componentele principale ale oricărei instituţii superioare de învăţământ care, la momentul actual, a devenit o prioritate la nivel global. În Republica Moldova această dimensiune la fel reprezintă un obiectiv major, fi ind considerată cea mai sigură cale de formare a competenţelor necesare pentru dezvoltare personală, socială şi profesională pe parcursul întregii vieţi. În articolul prezentat se relatează despre conceptul „învăţarea pe tot parcursul vieţii”, în general, despre evoluţia conceptului dat în Republica Moldova şi despre activităţile proiectului internaţional „Către modelul universitar european de învăţare pe tot parcursul vieţii în Moldova (COMPASS)”– KA2 – Cooperare pentru inovare şi schimb de bune practici; număr de referinţă: 597889-EPP-1-2018-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP. |
||||||
Cuvinte-cheie Comisia Europeană, proiectul Erasmus COMPASS, învăţare pe tot parcursul vieţii, învăţare formală, non-formală şi informală, formare profesională, European Commission, Erasmus poject COMPASS, lifelong learning, formal, non-formal and informal learning, vocational training |
||||||
|