Formarea competenței de comunicare a elevilor la disciplina Limba engleză prin intermediul jocurilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
361 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 10:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091:811.111 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Limba engleză (691)
SM ISO690:2012
TOPCU, Iskander. Formarea competenței de comunicare a elevilor la disciplina Limba engleză prin intermediul jocurilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 43-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6242965
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455

Formarea competenței de comunicare a elevilor la disciplina Limba engleză prin intermediul jocurilor

Developing the Students’ Communicative Skills in English Language Classes through Games

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6242965
CZU: 373.091:811.111

Pag. 43-46

Topcu Iskander12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Школа-ліцей "Чорноморський", Одесса
 
 
Disponibil în IBN: 2 martie 2022


Rezumat

Articolul prezintă condițiile pedagogice de formare a competenței de comunicare la elevi prin intermediul jocurilor. În condițiile școlii moderne, abordarea tradițională a instruirii nu asigură în deplină măsură însușirea volumului necesar de cunoștințe. Folosirea jocurilor permite de a forma, dezvolta și îmbunătăți abilitățile și deprinderile elevilor implicate în toate tipurile de comunicare. Aplicate sistematic, jocurile și situațiile de joc facilitează asigurarea condițiilor de comunicare în procesul de instruire, ceea ce duce la creșterea nivelului de motivare al elevilor pentru studierea limbii engleze.

The article describes the pedagogical conditions for the development of students’ communicative skills in English language classes through games. In the conditions of the modern school, the traditional approach to teaching does not fully ensure a sufficient mastering of the required amount of knowledge. The use of games allows the teacher to form, improve, and develop efficiently the students’ skills for all types of communication. When employed systematically, ludic exercises help to reproduce real communicative situations in the classroom, which leads to an increase in students’ levels of motivation for studying the English language.

Cuvinte-cheie
condiții pedagogice, activitate de comunicare, competenţă de comunicare,

pedagogical conditions, communication activity, communication competence