Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
361 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 10:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091:811.111 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Limba engleză (691) |
SM ISO690:2012 TOPCU, Iskander. Formarea competenței de comunicare a elevilor la disciplina Limba engleză prin intermediul jocurilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 1(131), pp. 43-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6242965 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6242965 | ||||||
CZU: 373.091:811.111 | ||||||
Pag. 43-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă condițiile pedagogice de formare a competenței de comunicare la elevi prin intermediul jocurilor. În condițiile școlii moderne, abordarea tradițională a instruirii nu asigură în deplină măsură însușirea volumului necesar de cunoștințe. Folosirea jocurilor permite de a forma, dezvolta și îmbunătăți abilitățile și deprinderile elevilor implicate în toate tipurile de comunicare. Aplicate sistematic, jocurile și situațiile de joc facilitează asigurarea condițiilor de comunicare în procesul de instruire, ceea ce duce la creșterea nivelului de motivare al elevilor pentru studierea limbii engleze. |
||||||
Cuvinte-cheie condiții pedagogice, activitate de comunicare, competenţă de comunicare, pedagogical conditions, communication activity, communication competence |
||||||
|