Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
766 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 17:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12:159.944.07 (1) |
Educație (14651) |
Psihologie (3483) |
SM ISO690:2012 CÎNDEA, Adela. Stima de sine și epuizarea profesională în profesia didactică. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 3(49), pp. 6-16. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p6-16 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(49) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p6-16 | ||||||
CZU: 371.12:159.944.07 | ||||||
Pag. 6-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru a putea avea mulțumirea realizărilor în exercitarea profesiei didactice, cadrele didactice au nevoie de o stimă de sine ridicată, de o ambianţă profesională lipsită de stres și tensiuni, de o ambianţă care să încurajeze implicarea activă, empatia şi bucuria de a face totul pentru cei cărora le dedică fiecare clipă a vieţii. Lucrarea îşi propune realizarea unei analize comparative în ceea ce priveşte stima de sine si fenomenul de burnout la cadrele didactice din învăţământul special şi de masă. Totodată, se abordează analiza corelaţională între nivelul stimei de sine şi nivelul de burnout la persoanele care exercită profesia didactică. Eşantionul implicat în cercetare este constituit din 142 de cadre didactice din şcoli de masă (83) si şcoli speciale (59). |
||||||
Cuvinte-cheie epuizare profesională, profesori, stimă de sine, școli speciale, școli de masă, burnout, teachers, self-esteem, special schools, normal schools |
||||||
|