Percepţia mărcilor produselor. Studiu de caz
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1076 70
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 01:22
SM ISO690:2012
. Percepţia mărcilor produselor. Studiu de caz. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2006, nr. 4, pp. 10-14. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4 / 2006 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Percepţia mărcilor produselor. Studiu de caz

Pag. 10-14

 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

In this article are presented and described the ways of psychological perception of printed advertising messages (labels), highlighting the main principles of efficient creative and presentation of printed advertising. There are arguments to the fact that an effective printed advertising is made by respecting the harmony, proportion, symmetry, quality and quantity of the lines and chromatic colour.