Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
436 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 20:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032:159.942 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Psihologie (3482) |
SM ISO690:2012 STOENICĂ, Ionica-Luminița. Condiții pedagogice ale dezvoltării echilibrului emoțional la elevii claselor primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 32-37. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p32-37 | ||||||
CZU: 373.3.032:159.942 | ||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de „condiții pedagogice”, în contextul dezvoltării la elevii claselor primare a echilibrului emoțional, definește ansamblul factorilor afectivi, motivaționali, volitiv-caracteriali și cognitivi care susțin echilibrul emoțional al elevilor, constituind un triunghi formativ construit la nivelul interdependenței necesare între: b) eficiența personală afectivă stabilizată la nivel de sentiment superior față de învățare; c) stima de sine dobândită în context formal, nonformal și informal. Toate acestea au ca produs calitativ superior formarea-dezvoltarea inteligenței emoționale a elevilor, aflată în strânsă legătură funcțională și structurală cu nivelul de cultură emoțională al profesorului în general și al profesorului de la învățământul primar, în mod special. |
||||||
Cuvinte-cheie echilibru emoţional, factori psihologici, condiții pedagogice, Inteligenţa emoţională, emotional balance, psychological factors, pedagogical conditions, emotional intelligence |
||||||
|