Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.95 (179) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 CHICIUC, Constantin. Teoria inteligențelor multiple: argumente și aplicații. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 14-22. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.03 | ||||||
CZU: 159.95 | ||||||
Pag. 14-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față, sunt abordate o serie de aspecte ale teoriei inteligențelor multiple, cu accente critice asupra acesteia. Autorul readuce în atenție publică chestiunea aplicabilității modelului teoriei inteligențelor multiple în practica educațională. Noutatea de ultimă oră constituie rezultatele unui studiu practic, realizat într-o clasă terminală din cadrul Liceului Teoretic „Ioan Vodă” din Cahul, ce relevă identificarea tipului de inteligență dominantă a fiecărui elev și corelația acesteia cu reușita școlară la disciplina Matematica. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă multiplă, inteligență dominantă, evaluare contextualizată, dotare academică, multiple intelligences, dominant intelligence, contextualized evaluation, academic endowment |
||||||
|