Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
409 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.091:[811.135.1+821.135.1.09] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2113) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana. Libertate sau (auto)control asupra învăţării? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 23-27. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036236 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036236 | |||||||
CZU: 373.5.091:[811.135.1+821.135.1.09] | |||||||
Pag. 23-27 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul examinează bogăția de produse evaluabile sugerate pentru etapa liceului de școlarizare în ediția din 2019 a Curriculumului Național pentru limba și literatura română. Din 120 de produse diferite, unele sunt în mod decisiv valabile doar pentru evaluarea formativă, dar multe instrumente de evaluare oferă profesorului posibilitatea de a implica elevii în alegerea unei forme care să evidențieze anumite abilități pe care le posedă și le-ar reprezenta cel mai bine. Principala condiție pentru aplicarea sarcinilor alternative de evaluare este ca acestea să fie echitabile în ceea ce privește efortul implicat; forma, gradul de sincretism sau profunzimea originalității vor arăta diferența. |
|||||||
Cuvinte-cheie curriculum, unitate de conţinut, unitate de competenţă, evaluare formativă/sumativă, produse evaluabile, curriculum, content unit, competence unit, formative/summative assessment, assessable product |
|||||||
|