Proiectarea predării și învățării on-line în contextul educației digitale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
345 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:004 (31)
Educație (14645)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233)
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Sergiu, SÎRGHI, Angela. Proiectarea predării și învățării on-line în contextul educației digitale. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2020, nr. 35(1), pp. 45-49. ISSN 1857-4114. DOI: https://doi.org/10.52449/1857-4114.2020.35-1.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 35(1) / 2020 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Proiectarea predării și învățării on-line în contextul educației digitale

DOI:https://doi.org/10.52449/1857-4114.2020.35-1.08
CZU: 371.3:004

Pag. 45-49

Sîrghi Sergiu1, Sîrghi Angela2
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Institutul de Formare Continuă
 
 
Disponibil în IBN: 29 iunie 2021


Rezumat

Trăim în secolul XXI, secolul noilor tehnologii. Tehnologiile informaționale și de comunicare (TIC) au avut un impact enorm și pozitiv asupra modului în care educația a evoluat și a devenit mult mai accesibilă pentru toată lumea. În aceste condiții educația nu mai poate continua să funcționeze prin metode vechi bazate pe sistemul de lecții de clasă, unde profesorul se află în fața studenților și prezintă materialul ce urmează să fie învățat. Pentru îmbunătățirea procesului de predare și învățare se cer metode noi bazate pe TIC. În articol este prezentată importanța utilizării învățării on-line în contextul educației digitale pentru dezvoltarea cunoștințelor, abilităților și competențelor în procesul educațional contemporan. În acest sens, atenția se concentrează asupra conceptelor de bază ale învățării la distanță și ale învățării mixte, fiind propuse un model de planificare a activităților de predare – învățare on-line și recomandări pentru cadrul didactic.

Cuvinte-cheie
învăţare on-line, platforme educaționale, aplicații digitale, predare, învăţare, evaluare, competențe