Tipologia activităţilor didactice care valorifică nivelul de dezvoltare a expresivităţii vorbirii elevilor din clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
665 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 18:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.461:373.3 (1)
Educație (14651)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
IANA, Tatiana-Irina. Tipologia activităţilor didactice care valorifică nivelul de dezvoltare a expresivităţii vorbirii elevilor din clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 53-59. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Tipologia activităţilor didactice care valorifică nivelul de dezvoltare a expresivităţii vorbirii elevilor din clasele primare

Typology of teaching activities that values the level of developing the speech expressivity of primary school students

CZU: 372.461:373.3

Pag. 53-59

Iana Tatiana-Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2021


Rezumat

În articol este abordată problema tipologiei activităților didactice care valorifică și evidențiază nivelul de dezvoltare a expresivității vorbirii elevilor din clasele primare. Aceste activități constituie cadrul metodic pentru obiectivele de referință urmărite, conținuturile învățării caracteristice dezvoltării competențelor de comunicare orală și scrisă și stimularea creativității elevilor. Vom prezenta succint caracteristici, forme și valențe formativ-educative ale acestor tipuri de activități.

The article addresses the typological problem of teaching activities that capitalize on and highlight the level of development of speech expression of primary school students. These activities constitute the methodical framework for the reference objectives pursued and with the contents of the learning characteristic of the competence development of oral and written communication and the stimulation of the students' creativity. I will briefly present the characteristics, forms and formative-educational values of these types of activities.

Cuvinte-cheie
activitate didactică, competenţă, caracteristici, forme, valențe formativ-educative, expresivitate, abordare expresivă, scriere reflexivă,

didactic activity, competence, characteristics, forms, formative-educational valences, expressiveness, expressive approach, reflective writing