Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:811’37 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Limbi (3260) |
SM ISO690:2012 HERŢA, Lilia. Strategii de formare a competenţei de comunicare, prin valorificarea limbajului paremiologic în învăţământul superior. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 75-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.12 | ||||||
CZU: 378.091:811’37 | ||||||
Pag. 75-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reflectă utilizarea anumitor procedee de predare a proverbelor oricărei limbi străine, în formarea competenţelor de comunicare în învăţământul superior. Sarcinile activităţilor includ echivalarea semantică a paremiilor, identificarea şi decodificarea semnificaţiilor ce duc la utilizarea acestora în contexte culturale corespunzătoare. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj paremiologic, proverbe, competenţe de comunicare, activităţi, paremiological language, proverbs, communicative competence, activities |
||||||
|