Strategii de formare a competenţei de comunicare, prin valorificarea limbajului paremiologic în învăţământul superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
431 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 20:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091:811’37 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
Limbi (3260)
SM ISO690:2012
HERŢA, Lilia. Strategii de formare a competenţei de comunicare, prin valorificarea limbajului paremiologic în învăţământul superior. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 75-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470

Strategii de formare a competenţei de comunicare, prin valorificarea limbajului paremiologic în învăţământul superior

Strategies for developing communicative competences through learning english paremies in higher education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.12
CZU: 378.091:811’37

Pag. 75-79

Herţa Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2021


Rezumat

Acest articol reflectă utilizarea anumitor procedee de predare a proverbelor oricărei limbi străine, în formarea competenţelor de comunicare în învăţământul superior. Sarcinile activităţilor includ echivalarea semantică a paremiilor, identificarea şi decodificarea semnificaţiilor ce duc la utilizarea acestora în contexte culturale corespunzătoare.

The article provides a theoretical background for inclusion of proverbial expressions in teaching any foreign language in the development of the communicative competences at university level. The tasks of the activities include the semantic equivalence of proverbs, the identification and decoding of their meanings that will make students use them in an appropriate cultural context.

Cuvinte-cheie
limbaj paremiologic, proverbe, competenţe de comunicare, activităţi,

paremiological language, proverbs, communicative competence, activities