Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
689 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 22:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:94 (24) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Istoria generală (527) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. Oportunităţi metodologice de modernizare a predării–învăţării istoriei prin intermediul interactivităţii. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 49-53. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.06 | ||||||
CZU: 37.016:94 | ||||||
Pag. 49-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noutatea acestui articol constă în prezentarea unor metode interactive de predare–învăţare a istoriei. O mare provocare a fost aplicarea metodelor pasive în mediul online, în dorinţa de a le „interactiviza”, dar şi modul de organizare a elevilor pe grupe, în clasa virtuală, pentru colaborarea în acest regim de cooperare. Metodele folosite în predarea–învăţarea istoriei, sincron şi asincron, nu diferă mult de cele clasice. De aceea, le-am adaptat pentru a le vedea eficienţa şi în mediul virtual. |
||||||
Cuvinte-cheie oportunitate, metodologie, metodă interactivă, predarea online a istoriei, opportunity, methodology, interactive method, online teaching history |
||||||
|