Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
461 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 15:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.67.047(478) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 MÎNDRESCU, Iulia. Repere teoretice și metodologice privind conceperea și formarea competenței interculturale în școala de arte „A. Stârcea”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 162-169. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557359 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557359 | ||||||
CZU: 373.67.047(478) | ||||||
Pag. 162-169 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată formarea competențelor elementare instrumental-artistice în școala de arte din perspectiva inter-culturalității, care reclamă o strategie educativă specifică integrată în Modelul praxiologic al înstruirii/ învățării și în Schema învățării diferențiate. Acestea sunt susținute de un proces educațional predominant individualizat și diferențiat al instruirii racordat la standardele educaționale respective, formarea competenței interculturale pe niveluri de instruire fiind concepută prin aplicarea unui repertoriu adecvat al lucrărilor pentru procesul de studii |
||||||
Cuvinte-cheie management, competenţă, metodologie, Standard, interculturalitate, model praxiologic, management, competence, methodology, standard, interculturality, Praxeological Model |
||||||
|