Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
543 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.043.2-055.1/.2 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 BODRUG-LUNGU, Valentina. Educaţia de gen în context formal-nonformal-informal. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 141-145. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557318 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557318 | ||||||
CZU: 37.043.2-055.1/.2 | ||||||
Pag. 141-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol este abordată educația de gen. Constatările și concluziile sunt făcute în baza analizei unor experiențe practice, subiectul fiind explorat în context formal-nonformal-informal. Experienţele acumulate demonstrează că educaţia de gen trebuie începută la etapa timpurie a socializării de gen, din copilărie, şi trebuie să poarte caracter continuu. În acest sens, educaţia de gen trebuie să devină parte componentă atât a educației formale, cât și a celei nonformale și informale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie de gen, educaţie formală, educaţie nonformală, educaţie informală, gender education, formal education, non-formal education, informal education |
||||||
|