Peculiarities of Design of Modern Educational Space of Artistic Direction of Higher Education Institutions
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
696 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 18:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
747:378.16 (1)
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2600)
SM ISO690:2012
SAFRONOVA, Olena, SHMELIOVA, Oleksandra, AHLIULLIN, Ruslan. Peculiarities of Design of Modern Educational Space of Artistic Direction of Higher Education Institutions. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 2(45), pp. 71-81. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(45) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Peculiarities of Design of Modern Educational Space of Artistic Direction of Higher Education Institutions

Particularități ale proiectării spațiului educațional modern în domeniul studiului artistic al instituțiilor de învățământ superior

CZU: 747:378.16

Pag. 71-81

Safronova Olena, Shmeliova Oleksandra, Ahliullin Ruslan
 
Kyiv National University of Technologies and Design
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

The article analyzes the factors influencing the design of modern educational spaces in higher education institutions in the context of training future designers. The definition of the learning environment is provided as a set of specific material, communication and social conditions that make up the processes of teaching and learning. The division of physical learning environments into formal and informal is considered according to the functional purpose and form of interaction of the subjects of the educational process. The definition of formal learning environments in universities is provided. The interrelation of the organization of formal learning environments with the form and way of interaction, relevant to the current educational discipline, of the teacher with students and between students is considered. The functional features of the organization of the formal educational environment are determined. The needs of students that can be satisfied using informal environments in universities are established. The necessity of introduction of modern innovative technologies is considered. The list of factors is established that directly affect the design of the educational environment and which are largely caused by transformational changes in the educational process in Ukraine and the world.

În acest articol se analizează factorii care influențează proiectarea spațiilor educaționale moderne din instituțiile de învățământ superior în contextul formării viitorilor designeri. Definiția mediului de învățare este oferită ca un set de materiale specifice, comunicare și condiții sociale care alcătuiesc procesele de predare și învățare. Divizarea mediilor de învățare fizică în formale și informale este considerată în funcție de scopul funcțional și forma de interacțiune a subiecților procesului educațional. Este oferită definiția mediilor formale de învățare în universități. Se are în vedere interrelația organizării mediilor formale de învățare cu forma și modul de interacțiune, relevante pentru disciplina educațională actuală, a profesorului cu elevii și între elevi. Sunt determinate caracteristicile funcționale ale organizării mediului educațional formal. Sunt stabilite nevoile studenților, care pot fi satisfăcute folosind mediile informale din universități. Este analizată necesitatea introducerii tehnologiilor inovatoare moderne. Se stabilește lista factorilor care afectează în mod direct proiectarea mediului educațional și care sunt în mare parte cauzaţi de schimbările transformaționale ale procesului educațional din Ucraina și din lume.

Cuvinte-cheie
educational environment design, student coworking, informal learning spaces, formal learning environments, professional competence, interior design,

proiectarea mediului educaţional, student colaborator, spații de învățare informale, medii formale de învățare, competenţe profesionale, design interior