Teaching english through proverbs
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
409 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-31 01:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.11:37.026 (1)
Limbi germanice (836)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
SM ISO690:2012
ICHIM, Viorica. Teaching english through proverbs. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 2(45), pp. 53-59. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(45) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Teaching english through proverbs

Utilizarea proverbelor în predarea limbii engleze

CZU: 811.11:37.026

Pag. 53-59

Ichim Viorica
 
State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2021


Rezumat

Maxims, proverbs and other forms of folk wisdom reveal the truth about the human nature and the physical world, and each culture expresses this truth in its own unique way. This article zeroes in on the relevance of proverbs as an effective pedagogic resource. The work tends to draw attention to the fact that the utilisation of proverbs in the process of teaching and learning a foreign language, in this instance the English language, is a pragmatic approach and a more stimulating, more thought-provoking and more effective way of instruction and comprehension of the material under study, and that diverse forms of popular wisdom can afford a basis for a multitude of classroom activities which would demonstrate their considerable didactic potential and impact.

Maximele, proverbele și alte formule care prezintă înţelepciunea populară dezvăluie adevărul despre natura umană și mediul înconjurător pe care fiecare cultură îl exprimă în felul său, unic. Acest articol are ca scop relevarea importanței proverbelor în calitate de resursă instructivă eficientă. Studiul tinde să sublinieze faptul că utilizarea proverbelor în procesul de predarea-învățare a unei limbi, în cazul de față, a limbii engleze, constituie o abordare pragmatică și un mod mai stimulativ, mai eficient de însușire a materialului studiat și că diversele forme de exprimare a înțelepciunii populare pot fi încadrate într-o multitudine de activități, care demonstrează potențialul și impactul didactic considerabil al acestora

Cuvinte-cheie
teaching proverbs, teaching the English language,

predarea proverbelor, predarea limbii engleze