Articolul precedent |
Articolul urmator |
573 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 17:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:811.133.1 (5) |
Educație (14652) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (247) |
SM ISO690:2012 ADAM, Irina. La démarche textuelle réflexive dans l’enseignement et l’apprentissage du FLE. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 50-54. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:811.133.1 | ||||||
Pag. 50-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Făcând o scurtă incursiune în istoricul demersului reflexiv, am încercat să ilustrăm felul în care reflexivitatea, ca şi aspect didactic în general, şi demersul textual reflexiv, în special, se înscrie în politica educaţională, impusă de noul Curriculum pentru limbi străine, în vederea dezvoltării competenţei comunicative. Prin urmare, am venit cu o formulare proprie a etapelor demersului textual reflexiv în contextul predării/învăţării limbii franceze, insistând pe tipurile de gândire reflexivă şi impactul acestora pe text, pentru a pune in valoare ponderea DR în promovarea unei pedagogii inovatore. |
||||||
Cuvinte-cheie reflexivitate, demers reflexiv (DR), demers textual reflexiv (DTR), competenţă, reflectivity, reflective approach, textual reflective approach, competence |
||||||
|