Articolul precedent |
Articolul urmator |
655 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 17:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21:378.147 (1) |
Educație (14652) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2603) |
SM ISO690:2012 CALEACHINA, Olga. Cadrul referențial al conceptului de management al evaluării rezultatelor școlare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 126-130. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21:378.147 | ||||||
Pag. 126-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problematica cadrului referențial al conceptului de Management al evaluării rezultatelor școlare. Mai mulți cercetători și teoreticieni definesc conceptul de management marcând intensiunea şi extensiunea accentuată a acestuia. Prin urmare, conceptul de management general defineşte pe de o parte procesul de conducere a unei entităţi organizatorice la nivel de macrosistem, spre exemplu: stat, naţiune, confederaţii statale sau microsistem, cum ar fi: instituţii, intreprinderi, organizaţii, iar pe de altă parte, ne indică resorturile emergente practicilor, ştiinţei şi artei deopotrivă. Termenul de management, în ultimă instanţă, desemnează ştiinţa conducerii organizaţiilor şi conducerea ştiintifică a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie management, evaluarea rezultatelor școlare, perspectivă acțional-valorică, politici educaționale, proces educaţional, finalitate, cadru referențial, management, evaluation of school results, action-value perspective, Educational policies, educational process, finality, frame of reference |
||||||
|