Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
536 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-20 18:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.091(569.4) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 ASLA, Ibrahem. Organizarea programului de dezvoltare a motivației învățării la liceenii arabi din Israel. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 5-9. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4056993 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4056993 | ||||||
CZU: 373.5.091(569.4) | ||||||
Pag. 5-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o caracteristică generală a ”Programului de dezvoltare a motivației învățării la liceeni”, reliefând direcțiile și obiectivele de bază, principiile, trăsăturile, etapele și subetapele programului, precum și instrumentarul aplicat în cazul liceenilor arabi din Israel. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, program, conținut, principii, caracteristici, instrumentar, motivation, program, content, principles, features, tools |
||||||
|