Organizarea programului de dezvoltare a motivației învățării la liceenii arabi din Israel
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
536 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-20 18:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.091(569.4) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
ASLA, Ibrahem. Organizarea programului de dezvoltare a motivației învățării la liceenii arabi din Israel. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 5-9. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4056993
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455

Organizarea programului de dezvoltare a motivației învățării la liceenii arabi din Israel

The Organization of the Learning Motivation Development Program for Arab Students in Israel)

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4056993
CZU: 373.5.091(569.4)

Pag. 5-9

Asla Ibrahem
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2020


Rezumat

Articolul prezintă o caracteristică generală a ”Programului de dezvoltare a motivației învățării la liceeni”, reliefând direcțiile și obiectivele de bază, principiile, trăsăturile, etapele și subetapele programului, precum și instrumentarul aplicat în cazul liceenilor arabi din Israel.

This article reflects the general features of the High School Learning Motivation Program, highlighting the basic directions and objectives of the program, its principles, features, stages, and substages, as well as the tools used for the development of motivation in Arab high-school students in Israel.

Cuvinte-cheie
motivaţie, program, conținut, principii, caracteristici, instrumentar,

motivation, program, content, principles, features, tools