Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 OREHOVSCHI, Sergiu. Competența de a învăța să înveți – concept ce sprijină devenirea personalității depline. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 1(44), pp. 81-94. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(44) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 81-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în evidență noțiunea de „competență”, pentru a o relaționa cu sistemul educațional autohton. În mod special, interesul autorului se concentrează pe competența de a învăța să înveți, ca pe una din căile principale ce formează personalitatea adolescenților și tinerilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educația centrată pe elev, formarea personalităţii, definirea competenței, Competenţa de a învăţa să înveţi, student-centered education, personality formation, definition of competence, competence of learning to learn |
||||||
|