The importance of independent work of students guided by the professor at university
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
458 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-02 09:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091.322 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2600)
SM ISO690:2012
POPOVA, Elena. The importance of independent work of students guided by the professor at university. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2020, nr. 1(36), pp. 196-199. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 1(36) / 2020 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

The importance of independent work of students guided by the professor at university

Importanţa lucrului independent al studenţilor ghidați de profesor la universitate

CZU: 378.091.322

Pag. 196-199

Popova Elena12
 
1 Academy of Music, Theater and Fine Arts,
2 Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 20 august 2020


Rezumat

The evolution of the educational system started in the last decade of the 20th century. It requires shifting the emphasis of the educational process towards student-centered learning. The organization of independent activity of students is the process and the result of an interaction between a teacher and students in creating conditions for successful advancement of students to a higher level of this activity while constantly reducing external and strengthening internal control over the process and the result of this activity. Now the role of independent work has grown so much that it has to be specially planned

Evoluţia sistemului educaţional a început în ultimul deceniu al secolului XX. Acest lucru necesită schimbarea accentului procesului educational către învăţarea centrată pe student. Organizarea activităţii independente a studenţilor este un proces şi rezultatul interacţiunii dintre profesor şi studenţi în crearea condiţiilor de avansare reuşită a studenţilor la un nivel mai înalt al acestei activităţi, reducând, în acelaşi timp, controlul extern şi intern asupra procesului şi a rezultatelor acestei activităţi. În prezent, rolul muncii independente a crescut atât de mult încât trebuie planificat în mod special.

Cuvinte-cheie
educational system, student-centered learning, independent work, higher education, personality of each student, self-development, motivation,

sistem educaţional, învăţare centrată pe student, muncă independentă, învăţământ superior, personalitatea fiecărui student, dezvoltarea de sine, motivația