Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
714 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 20:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4380) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 BUZATU, Mihaela. Managementul comunicării educaţionale de la începuturi până în prezent. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 19-22. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931087 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931087 | ||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol s-a urmărit evoluţia înţelesurilor managementului comunicării educaţionale de-a lungul timpului. Abordarea istorică a comunicării educaţionale (pedagogice) face referință la noțiunea de comunicare şi la cea de management al comunicării educaţionale. Comunicarea este o activitate în care fiecare individ se angajează încă de la naştere. Preocuparea pentru studiul comunicării, al retoricii îşi are începuturile în Antichitate. Tot atunci intelectualii vremii se preocupau de studiul pedagogiei. Deoarece comunicarea este un factor sine qua non în practicarea pedagogiei, se poate considera că odată cu studiul pedagogiei a avut loc şi studiul comunicării educaţionale. Din Antichitate şi până în zilele noastre, comunicarea educaţională a avut la bază relaţia şcoală-familie-comunitate, considerându-se că aceştia sunt factorii determinanţi ai educaţiei. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, educaţie, managementul comunicării educaţionale, copil, profesor, istoria pedagogiei, communication, education, educational communication management, child, teacher, history of education |
||||||
|