Les partenariats éducatifs comme facteur du processus démocratique –une approche rétrospective
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
562 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 10:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (968)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025)
SM ISO690:2012
ANDRIEŞ, Vasile. Les partenariats éducatifs comme facteur du processus démocratique –une approche rétrospective. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 112-115. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3873073
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470

Les partenariats éducatifs comme facteur du processus démocratique –une approche rétrospective

Parteneriatele educaționale ca factor al procesului democratic – o abordare retrospectivă

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3873073
CZU: 37.015

Pag. 112-115

Andrieş Vasile
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 3 iulie 2020


Rezumat

În Republica Moldova, tema parteneriatelor educaționale este studiată de mai multe centre de cercetare: Universitatea de Stat din Moldova, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, Centrul Educațional „Pro Didactica”, Institutul de Politici Publice etc. Prezentul articol își propune o sinteză a cercetărilor desfășurate în cadrul Sectorului Parteneriate educaționale, în perioada 2016-2020, fiind scoase în evidență principalele realizări în domeniul cooperării școlii cu familia și comunitatea în vederea stabilirii și implementării proiectelor durabile și sustenabile de parteneriat.

Dans la Moldavie, le problème des partenariats éducatifs est examiné par quelques centres de recherche: l’Université d’Etat de Moldavie, l’Université Pédagogique d’Etat „Ion Creanga”, le Centre Educationnel Pro Didactica, l’Institut des Politiques Publiques, etc. Cet article vise à synthétiser les recherches menées au sein du Secteur Partenariats éducatifs en 2016-2020, mettant en évidence les principales réalisations dans le domaine de la coopération scolaire avec la famille et la communauté afin d’établir et de mettre en oeuvre des projets de partenariat réussîtes et durables.

Cuvinte-cheie
acord, cercetare, comunitate, elevi, familie, metode, metodologii, parteneriat, strategii, voluntariat.,

Accord, communauté, élèves, famille, méthodes, méthodologies, partenariat, recherche, stratégies, volontariat