Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
562 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 10:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (968) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Les partenariats éducatifs comme facteur du processus démocratique –une approche rétrospective. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 112-115. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3873073 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3873073 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 112-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În Republica Moldova, tema parteneriatelor educaționale este studiată de mai multe centre de cercetare: Universitatea de Stat din Moldova, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, Centrul Educațional „Pro Didactica”, Institutul de Politici Publice etc. Prezentul articol își propune o sinteză a cercetărilor desfășurate în cadrul Sectorului Parteneriate educaționale, în perioada 2016-2020, fiind scoase în evidență principalele realizări în domeniul cooperării școlii cu familia și comunitatea în vederea stabilirii și implementării proiectelor durabile și sustenabile de parteneriat. |
||||||
Cuvinte-cheie acord, cercetare, comunitate, elevi, familie, metode, metodologii, parteneriat, strategii, voluntariat., Accord, communauté, élèves, famille, méthodes, méthodologies, partenariat, recherche, stratégies, volontariat |
||||||
|