Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "special educational requirements"
Contribuția activităților extrașcolare și extracurriculare în formarea personalității elevilor cu cerințe educative speciale |
Scarlat Maria, Nedelcu Sorin |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 7. 2024. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-321-1. |
Disponibil online 29 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-77 |
Formarea toleranței la elevii claselor primare față de persoanele cu dizabilități |
Pereteatcu Maria |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 7. 2024. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-321-1. |
Disponibil online 29 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-69 |
Fundamentele educației bazate pe încrederea în sine a elevilor cu cerințe educaționale speciale din învățământul primar |
Morărașu Laura-Monica12 |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 7. 2024. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-321-1. |
Disponibil online 29 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-45 |
Aplicații practice ale metodei „easy read” în activitatea elevilor cu cerințe educaționale speciale |
Cernei Andriana12, Socoliuc Giulieta2 |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediția 7. 2024. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-321-1. |
Disponibil online 29 April, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-64 |
1-4 of 4