IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-12(24) pentru indicele czu "37.02:94"
Activitatea extradidactică interdisciplinară „Baştina cu care mă mândresc” (din experienţă pedagogică)
CZU : 37.02:94
Iaşcov Angela, Tapuchevici Diana
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic
Ediţia 2. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3452-6-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educaţia elevilor prin activităţi şi lecţii desfăşurate „ALTFEL”
CZU : 37.02:94
Marcu Galina
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic
Ediţia 2. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3452-6-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valorificarea potențialului TIC în formarea competențelor istorice la adolescenți
CZU : 37.02:94
Cojocaru Grigore, Ovcerenco Nadejda
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-76-309-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Organizarea instruirii de tip integrat în cadrul lecţiilor de Istorie şi Educaţia civică. Proiectul şcolar „Arborele genealogic: istorie şi tradiţie
CZU : 37.02:94
Cechina Tatiana
Patrimoniul cultural: cercetare și valorificare
Ediția 2. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-136-87-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cimitirele soldaţilor prizonieri de război ca obiect de studiu în şcoală. Studiu de caz
CZU : 37.02:94
Dolgos Ana-Maria
Patrimoniul cultural: cercetare și valorificare
Ediția 2. 2018. Chișinău. ISBN 978-9975-136-87-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Factori de eficientizare a competenței specifice înţelegerea şi utilizarea adecvată a limbajului de specialitate la istoria antică, treapta gimnazială
CZU : 37.02:94
Bodareu-Cereteu Galina
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”
Seria 21, Vol.3. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3370-4-5.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Manifestarea formelor conştiintei sociale realizate în baza educatiei istorice
CZU : 37.02:94
Ilaşcu Iurie
Republica Moldova între Este şi Vest. Opţiunile tineretului la etapa actuală
2013. Chişinău. ISBN 978-9975-76-099-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii şi modalităţi de dezvoltare a competenţelor transversale ale elevilor la lecţiile de istorie
CZU : 37.02:94
Barbăroș Claudia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proiectul – metodă eficientă de cercetare a istoriei orale şi locale
CZU : 37.02:94
Pila Victoria
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Câteva repere numismatice pentru uzul profesorului de istorie
CZU : 37.02:94:737
Andrieş-Tabac Silviu
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Manualele de istorie din perspectiva elevilor de gimnaziu (rezultatele unui chestionar)
CZU : 37.02:94
Muşenco Angela
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elemente de sursologie în didactica istorică preuniversitară
CZU : 37.02:94
Andrieş-Tabac Silviu
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competenţa-cheie a învăţa să înveţi în corelare cu competenţele şcolare la disciplinele Istorie şi Educaţie civică
CZU : 37.02:94+37.034
Bîrlădeanu Ala
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Femeile din şi în umbra istoriei: pentru o lecţie de istorie şi cu femei
CZU : 37.02:94
Terzi-Barbaroșie Daniela
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(67) / 2011 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finalităţile instruirii la Istorie
CZU : 37.02:94
Haheu Valentina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 6(10) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea gîndirii critice la lecţiile de istorie
CZU : 37.02:94
Sclifos Lia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(8) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unele meditaţii cu referire la noua generaţie a manualelor de istorie
CZU : 37.02:94
Gavriliţă Galina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(6) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modelele conceptuale de predare a istoriei în școala contemporană
CZU : 37.02:94
Lisnic Angela
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 3(28) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recenzie la monografia elaborată de conf. univ. dr. Nina Petrovschi, cu titlul „Învăţarea pragmatică a istoriei”
CZU : 37.02:94
Gonţa Gheorghe
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O perspectivă multiplă în predarea istoriei ori învățarea istoriei în afara orei de curs
CZU : 37.02:94
Bîrlădeanu Ala
Valorificarea patrimoniului etnoculturalal Republicii Moldova în educația tinerei generații
Ediția 1. 2016. Chișinău. ISBN 978-9975-133-48-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 24