IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-20(105) pentru indicele czu "37.015.3+159.922"
Dezvoltarea proceselor cognitive în corelare cu particularitățile de vârstă ale elevilor ca factor determinant în procesul de formare și dezvoltare a competenței investigative
CZU : 37.015.3+159.922.7
Rotari Natalia
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Social and emotional competences of teachers – a new approach and a new meaning of the challenges brought by the context of school and class. Relational and emotional competences REC – ERASMUS+ strategic partnership, 2017-1-IT02-KA201-036763
CZU : 37.015.3+159.922.7:37.014.25
Rotaru Ana-Maria
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problema relației: intelect - dotare intelectuală -predispoziții naturale - aptitudini personale
CZU : 37.015.3+159.922.7
Teleucă Marcel, Jelescu Petru
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării comportamentului moral în funcție de vârstă
CZU : 37.015.3+159.922.7
Lungu Viorelia
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motivarea elevilor pentru obținerea progresului școlar și a performanței școlare
CZU : 37.015.3+159.922.7
Gheorghiţă Margareta
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gândirea științifică în educație și instruire baze psihopedagogice de optimizare a învățării prin prisma dezvoltării gândirii științifice
CZU : 37.015.3+159.922.7
Cuzneţov Larisa
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea socio-emoțională: o provocare pentru școala secolul XXI
CZU : 37.015.3+159.922.7
Ilie Vali, Frăsineanu Ecaterina Sarah
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Identificarea unor blocaje emoționale ale creativității elevilor
CZU : 37.015.3+159.922.7
Chiciuc Constantin, Achiri Ion
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația în postmodernitate
CZU : 37.015.3+159.922.7
Vinnicenco Elena
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației
CZU : 37.015.3+159.922.7
Guţu Vladimir, Ţurcanu Carolina
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularităţile psihopedagogice de formare a capacităţilor şi a atitudinilor la elevii de vârstă şcolară mica
CZU : 37.015.3+159.922.7
Panico Vasile, Nour Alexandra
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consecințe ale manifestării comportamentelor agresive în context școlar
CZU : 37.015.3+159.922.7/.8
Balan Corina
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Nr. 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul științelor neurobiologice în formarea gândirii științifice
CZU : 37.015.3+159.922.7
Sanduleac Sergiu
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 2(41) / 2022 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Didactogenia, fenomenul care desfigurează învățământul
CZU : 37.015.3+159.922
Şleahtiţchi Mihail
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Copilăria, afectivitatea şi sensul evoluţiei personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Albu Gabriel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3-4(44) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul carenţei afective la vîrsta preşcolară şi şcolară mică asupra dezvoltării personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Braslavschi Zinaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1-2(42) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea funcţională a emisferelor creierului şi activitatea de învăţare
CZU : 37.015.3+159.922.7
Pulbere Veaceslav
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(28) / 2004 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Identificarea determinanţilor psihosociali ai eşecului şcolar şi asigurarea adaptării elevilor la cerinţele şcolii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Vicol Marta-Iuliana
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate
CZU : 37.015.3+159.922.2
Callo Tatiana, Pascari Valentina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stările afective ale elevilor şi securitatea psihologică
CZU : 37.015.3+159.922.7
Bolboceanu Aglaida
Univers Pedagogic
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 105