Contribuția filosofiei la fortificarea siguranței persoanei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
584 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-24 15:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
172+327 (1)
Moral philosophy. Ethics. Practical philosophy (392)
International relations. World, global politics. International affairs. Foreign policy (1445)
SM ISO690:2012
CREȚU, Ivan. Contribuția filosofiei la fortificarea siguranței persoanei. In: Filosofia și perspectiva umană:: Sustenabilitatea gândirii filosofice în societatea post-pandemie, Ed. 18, 19 noiembrie 2020, Chișinău. Chișinău: Institutul de Istorie, 2020, Ediția 18, pp. 232-246. ISBN 978-9975-3334-2-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Filosofia și perspectiva umană:
Ediția 18, 2020
Conferința "Filosofia și perspectiva umană"
18, Chișinău, Moldova, 19 noiembrie 2020

Contribuția filosofiei la fortificarea siguranței persoanei

The contribution of philosophy to strengthening personal safety

CZU: 172+327

Pag. 232-246

Crețu Ivan
 
Școala doctorală de Știinţe Sociale și ale Educației
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2021


Rezumat

A pertinent analysis of educational ontology cannot be performed without observing minimum epistemological prescriptions, without a value positioning towards existence, without observing the implicit or explicit normativity. An educational epistemology presumes a certain way of understanding the educated being, and a necessary relation of the accumulation of knowledge to a value framework of hierarchy and validation, a consideration of the ontic aspect in which education takes place.

Cuvinte-cheie
philosophy, knowledge, education, safety