Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (1) |
Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 4.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
- 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
Éducation inclusive: nouveaux défis pour les enseignants |
Uncu Veronica |
l’Université d’Ottawa |
Educația în fața noilor provocări |
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-371-4.. |
Disponibil online 31 January, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-425 |
École inclusive: espace de développement de la personnalité des élèves |
Uncu Veronica |
l’Université d’Ottawa |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Educație preșcolară și primară |
Vol. 4. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-269-4. |
Disponibil online 23 January, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-580 |
Représentations et attitudes envers l’éducation inclusive: le cas des écoles régulières de la République de Moldavie |
Uncu Veronica |
l’Université d’Ottawa |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Învățământul general: tradiție și inovație |
Vol. I. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-289-2. |
Disponibil online 12 February, 2020. Descarcări-4. Vizualizări-845 |
Apprendre par la collaboration: le rôle des parents dans l’éducation inclusive |
Uncu Veronica |
Universitatea din Ottawa |
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar |
Vol. I. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-214-4. |
Disponibil online 26 November, 2018. Descarcări-1. Vizualizări-834 |
Abandonul şcolar: abordare psihologică |
Uncu Veronica , Penu Maria |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică |
Nr. 3 / 2011 / ISSN 1857-2502 / ISSNe 2537-6276 |
Disponibil online 14 December, 2013. Descarcări-971. Vizualizări-3733 |
Spectrul competenţelor profesionale solicitate de integrarea socială a copiilor cu abandon şcolari |
Uncu Veronica |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică |
Nr. 1 / 2010 / ISSN 1857-2502 / ISSNe 2537-6276 |
Disponibil online 6 December, 2013. Descarcări-56. Vizualizări-1998 |
Valenţele parteneriatului educaţional în integrarea socială a elevului cu abandon şcolar |
Uncu Veronica |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică |
Nr. 4 / 2009 / ISSN 1857-2502 / ISSNe 2537-6276 |
Disponibil online 15 December, 2016. Descarcări-180. Vizualizări-1656 |
Condiţiile psihopedagogice privind adaptarea socială a copiilor cu ces |
Uncu Veronica |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) |
Nr. 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025 |
Disponibil online 13 December, 2013. Descarcări-64. Vizualizări-972 |