School-family partnership on the development of primary school students’ personality in terms of values
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
788 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 10:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.1:373.32 (2)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (119)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
DARII, Ludmila. School-family partnership on the development of primary school students’ personality in terms of values. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 183-189. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

School-family partnership on the development of primary school students’ personality in terms of values

Parteneriatul şcoală-familie privind dezvoltarea personalității școlarului mic din perspectiva cadrului valoric

CZU: 37.064.1:373.32

Pag. 183-189

Darii Ludmila
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

The article presents the theoretical and praxiological benchmarks on education for national values of primary school children; there are presented the strategies that can be applied in the practical activity in order to improve the relations between the school and the family regarding the education for the national values of primary school children.

În articol sunt prezentate reperele teoretice şi praxiologice privind educaţia pentru valorile naționale ale copiilor de vârstă şcolară mică; sunt prezentate strategiile ce pot fi aplicate în activitatea practică în vederea îmbunătățirii relaţiilor de colaborare dintre şcoală şi familie privind educaţia pentru valorile naționale ale copiilor de vârstă şcolară mică.

Cuvinte-cheie
collaboration, partnership, family, primary school, primary school students, development of integral personality, culture, socialization, value, national traditions,

colaborare, parteneriat, familie, şcoala primară, școlar mic, dezvoltarea personalităţii integrale, cultură, socializare, valoare, tradiții naționale