Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03:004.738.5 (1) |
Educație (14644) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (531) |
SM ISO690:2012 BEȚIVU, Aurelia. Blogul – tehnologie inovațională în formarea stilului existenţial al adolescenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 175-177. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03:004.738.5 | ||||||
Pag. 175-177 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Blogul este unul dintre cele mai utile instrumente ale educației nonformale și informale. Blogurile educaționale devin un mijloc eficient de interacțiune între educatori și discipoli. În prezentul articol ne propunem să demonstrăm importanța bloggingului ca instrument modern de influențare a adolescenților în deciziile lor pentru stilul existențial |
||||||
Cuvinte-cheie blog, blogging, informal, nonformal, inovativ, stil existențial, adolescenţi, blog, blogging, informal, nonformal, innovative, lifestyle, adolescents |
||||||
|