Formarea competențelor de soluționare a conflictelor intergeneraționale la diriginți
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
752 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 12:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.213.1:316.48 (1)
Educație (14644)
Procese sociale. Dinamică socială (585)
SM ISO690:2012
UZICOV, Nina, BODRUG-LUNGU, Valentina. Formarea competențelor de soluționare a conflictelor intergeneraționale la diriginți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 114-118. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea competențelor de soluționare a conflictelor intergeneraționale la diriginți

Training of competences for solving intergenerational conflicts to classroom teachers

CZU: 371.213.1:316.48

Pag. 114-118

Uzicov Nina1, Bodrug-Lungu Valentina2
 
1 Liceul Teoretic „Ion Creangă“, Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

Prezentul articol reflectă rezultatele cercetării axate pe formarea competențelor de soluționare a conflictelor interge-neraționale (CSCIG) la diriginți. Stagiul experimental a demonstrat că CSCIG poate fi realizată cu efortul conjugat al instituțiilor acreditate în domeniul formării continue și al resurselor de formare instituționale interne, ceea ce permite acope-rirea unor necesități de formare specifice, care nu pot fi realizate de stagiile de formare centralizate, mai puțin flexibile.

This article reflects the results of the research focused on the training of intergenerational conflict resolution skills (CSCIG) to class room teachers. The experimental stage has shown that CSCIG can be undertaken with the joint effort that of the accredited institutions in the field of continuous training and of the internal institutional training resources, fact which allows to cover specific training needs, which cannot be achieved by the centralized training stages, that are slightly flexible.

Cuvinte-cheie
competențe, soluţionarea conflictelor, conflicte intergeneraționale, şcoală,

competences, conflict resolution, intergenerational conflicts, school