Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-20 20:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.6(478+498) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 ŞTEFAN, Mariana. Reconceptualizarea inspecției școlare în perspectiva modernizării învățământului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 106-108. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.6(478+498) | ||||||
Pag. 106-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este punctată nevoia de a fi regândită inspecția școlară în contextul schimbărilor socioeducaționale din România și din Republica Moldova, sunt proiectate orientările conceptual-teoretice și metodologice de redimensionare a conținutului activității de inspecție școlară/managementul inspecției școlare în actualitate, menţionându-se oportunitatea cercetării acestui domeniu de o mare importanță în evaluarea externă în vederea eficientizării educației școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie concept, inspecție școlară, managementul inspecției școlare, eficienţă, finalități educaționale, concept, school inspection, school inspection management, efficiency, educational goals |
||||||
|